محصولات حفاظتی و اضطراری ساکو

ژرفا نور پویا

محافظ برق خانگی ساکو Saco

ژرفانور پویا فعالیت خود را از دهه 50 با تولید و توزیع انواع ترانسفورماتور ، مبدل های ولتاژ ، سیستم برق اضطراری ،محافظ ولتاژ خانگی و صنعتی ، ترانس های اتوماتیک ، استابلایزر و UPS شروع کرده و سرانجام برای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مشتریان و حضور موثر در بازار برق کشور در سال 1390 به عنوان شرکت به ثبت رسید .

در سال های اخیر شرکت ژرفانور با افزایش توان مدیریتی و تکنولوژی خود محصولات دیگری شامل انواع لامپ های کم مصرف ، چراغ های ال ای دی و لامپ های گازی را به تولیدات خود اضافه نموده و در راستای تولید این محصولات ، موفق به کسب نشان استاندارد ملی کشور شده است .

این مجموعه افتخار این را دارد که به عنوان اولین تولید کننده و توزیع کننده لامپ کم مصرف در ایران گامی بلند در جهت حفظ منابع انرژی کشور برداشته است .

بزرگترین هدف شرکت ژرفانورپویا رضایتمندی مصرف کنندگان و مشتری مداری می باشد .

لذا برای رسیدن به این مهم همواره تولید و رقابت با محصولات مشابه در عرصه بین المللی را از اهداف خود قرار داده و خدمات پس از فروش که رکن اصلی کیفیت یک شرکت در بازارهای بن المللی است از جمله نقاط قوت شرکت می باشد .

تولیدات شرکت ژرفانورپویا در عرصه محصولات حفاظتی و اضطراری (UPS) با نام تجاری ساکو (SACO) و محصولات روشنایی با نام تجاری افق (OFOGH) در اقصی نقاط ایران و همچنین کشورهای هدف توزیع می گردد.

ماموریت

  • ساخت روشنایی و لامپ با بهترین مواد مصرفی
  • بالاترین نرخ گارانتی به تمامی مصرف کنندگان عزیز
  • ساخت روشنایی ولامپ با مصرف بسیار پایین و درجه A+
  • ساخت روشنایی و لامپ در طرح ها و رنگ های متنوع در نتیجه انتخاب آسان
  • بکارگیری از دانش بومی و مهندسین با تجربه برای تولید انواع روشنایی و لامپ
  • اخذ و دریافت انواع گواهینامه های بین المللی برای توسعه و استاندار سازی هرچه بیشتر محصولات
    Translate »

    محافظ برق خانگی ساکو Saco

    ژرفانور پویا فعالیت خود را از دهه 50 با تولید و توزیع انواع ترانسفورماتور، مبدل های ولتاژ، سیستم های برق اضطراری، محافظ ولتاژ خانگی و صنعتی، ترانس های اتوماتیک، استابلایزر و UPS شروع کرده و سرانجام برای ارائه خدمات هر چه بیشتر به مشتریان و حضور موثر در بازار برق کشور در سال 1390 به عنوان شرکت به ثبت رسید.

    تولیدات شرکت ژرفانور پویا در عرصه محصولات حفاظتی و اضطراری (UPS) با نام تجاری ساکو (SACO) و محصولات روشنایی با نام تجاری افق (OFOGH) در اقصی نقاط ایران و همچنین کشورهای هدف توزیع می گردد.

    آدرس:

    تهران ، خیابان لاله زار نو، ساختمان البرز 3
    طبقه دوم اداری واحد 7

    شماره تماس 66171897 021 ( 10 خط )

    ایمیل:

    info@sacoups.com

    سبد خرید